Vorige week ben ik door de huisarts doorgestuurd naar de eerste hulp omdat mijn hele linkerarm aan het tintelen was en doof aanvoelde soms. 4 uur daar gezeten vervolgens naar huis gestuurd...owja of ik nog even een afspraak wilde maken op de poli bij de neuroloog om te kijken of het MS zou kunnen zijn. Die agspraak is gemaakt maar is dus pas over 3,5 week en de uitslag daarvan na 4 weken. Is het normaal om zo lang te moeten wachten op een MRI, hadden ze dat niet meteen op de eerste hulp kunnen doen? Ik was in shock en kon dat daar toen niet vragen...had absoluut niet aan MS gedacht maar nu ik er alles over lees herken ik veel...te veel.
De afgelopen jaren vaak een ‘beknelde zenuw’ in de benen gehad (volgens de arts)
soms wazig zien, dingen die uit mn handen lijken te schieten, kleine kwaaltjes mbt mijn spieren enz enz.
En nu....nu ben ik dus bang, maak
mij ontzettende zorgen en ALS ik al de diagnose MS krijg weet ik daarna nog steeds weinig geloof ik want bij iedereen is dat anders.
we zijn een weekje verder en mn hele linkerkant voelt verdoofd en tegelijkertijd pijnlijk aan, mijn been, hele arm en heup....art zegt dat er geen spoed is. Is het juist niet de bedoeling dat als het MS is je tijdens zoiets snel moet behandelen?? Ik maak mij heel erg zorgen. En hoe gaan ze bepalen welke soort MS je hebt...als ik terugdenk heb ik al minstens 5 jaar deze symptomen.
Ik weet dat ik op de zaken vooruitloop maar er schiet van alles door
mijk hoofd heen nu......
De afgelopen jaren vaak een ‘beknelde zenuw’ in de benen gehad (volgens de arts)
soms wazig zien, dingen die uit mn handen lijken te schieten, kleine kwaaltjes mbt mijn spieren enz enz.
En nu....nu ben ik dus bang, maak
mij ontzettende zorgen en ALS ik al de diagnose MS krijg weet ik daarna nog steeds weinig geloof ik want bij iedereen is dat anders.
we zijn een weekje verder en mn hele linkerkant voelt verdoofd en tegelijkertijd pijnlijk aan, mijn been, hele arm en heup....art zegt dat er geen spoed is. Is het juist niet de bedoeling dat als het MS is je tijdens zoiets snel moet behandelen?? Ik maak mij heel erg zorgen. En hoe gaan ze bepalen welke soort MS je hebt...als ik terugdenk heb ik al minstens 5 jaar deze symptomen.
Ik weet dat ik op de zaken vooruitloop maar er schiet van alles door
mijk hoofd heen nu......
Commentaar