Al jaren lees ik belangstellend mee op het forum en nu loop ik al een tijdje rond met iets, waarvoor ik graag jullie ervaring/mening/input wil vragen. Ik ben sinds mijn diagnose in 2014 (RR MS) onder behandeling in het CWZ Nijmegen. Mijn neuroloog is eind vorig jaar met pensioen gegaan, ik had een hele fijne band met en een een rotsvast vertrouwen in deze man. Aangezien we binnenkort naar de regio Eindhoven gaan verhuizen, en ik ook in het CWZ sowieso een nieuwe neuroloog krijg, ben ik aan het overwegen om over te stappen naar
Reden van wisselen is dus: binnen het CWZ val ik ook onder een nieuwe neuroloog, dus daar is weinig historie meer zeg maar. Bovendien vind ik het ergens ook wel prettig om gewoon mijn licht ook eens elders op te steken.
Graag hoor ik of jullie met deze plekken ervaring hebben, alvast bedankt voor de reacties!
- het Jeroen Bosch Ziekenhuis of
- de MS kliniek in Overpelt (Belgie)
Reden van wisselen is dus: binnen het CWZ val ik ook onder een nieuwe neuroloog, dus daar is weinig historie meer zeg maar. Bovendien vind ik het ergens ook wel prettig om gewoon mijn licht ook eens elders op te steken.
Graag hoor ik of jullie met deze plekken ervaring hebben, alvast bedankt voor de reacties!
Commentaar