En je wordt er niet high van hè? De stof die dat doet is eruit.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Cbd olie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door D-Cheryl Bekijk berichtEn je wordt er niet high van hè? De stof die dat doet is eruit.je word er wel rustig van
💗Veel liefs Saara💗
Commentaar
-
Als het goed is ontspant je lichaam wel, maar verder ligt het eraan wat je onder "rustig" verstaat.
"High zul je van CBD-olie in ieder geval niet worden. Cannabidiol komt wel van de hennepplant, maar is niet verslavend, werkt niet geestverruimend en geeft geen hallucinaties."'Cuz they can // call me crazy if I fail // All the chance that I need // Is one-in-a-million // And they can call me brilliant // If I succeed
Commentaar
-
Oorspronkelijk geplaatst door D-Cheryl Bekijk berichtAls het goed is ontspant je lichaam wel, maar verder ligt het eraan wat je onder "rustig" verstaat.
"High zul je van CBD-olie in ieder geval niet worden. Cannabidiol komt wel van de hennepplant, maar is niet verslavend, werkt niet geestverruimend en geeft geen hallucinaties."
Ik kan er gerust zonder, maar dan krijg ik weer onrustige benen en krijg dan weer problemen met mijn overactieve blaas
Voor mij is CBD olie echt onmisbaarLaatst bewerkt door Saara35; 24 februari 2020, 21:14.💗Veel liefs Saara💗
Commentaar
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dannifan Bekijk berichtKijk eens op "Suver Nuver" via google, daar leer je meer.
Ik krijg jaarlijks een recept van mijn neuroloog, en haal ik het op in Den Haag bij de apotheek. Ik vind dat veilig en betrouwbaar.💗Veel liefs Saara💗
Commentaar
Commentaar