twitter facebook MSweb op YouTube MSweb op Instagram msweb mskidsweb MS Vereniging

Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Coronavirus

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

'Arjen is een beetje boos. Afstand houden blijkt voor sommige Nederlanders nog erg lastig. Deze maatregelen zijn vooral nodig om de kwetsbaren en ouderen te beschermen. Het principe is niet heel moeilijk: thuisblijven. En als je echt weg moet: houd minstens anderhalve meter afstand, want dan vallen er minder doden.'

Zondag met Lubach is een leuke informatieve programma waar je wijs van wordt.
    https://www.youtube.com/channel/UCdH...wlz88Zw/videos
    Empathie dieren/natuurVegetariër www.paardenkamp.nl www.pleegzorg.nl Autarkie

Commentaar

Fijn voor je dat je binnenkort hulp gaat krijgen!

Ik krijg nu ook de brief binnen. Als het problemen geeft kun je contact met ze opnemen. Nou dat heb ik gemerkt

Commentaar

Mijn koelkast krijgt ontwenningsverschijnselen
        Vorige week woensdag voor het laatst naar buiten geweest.

Ik heb heel lang problemen met grote groepen mensen en ga op tijden dat het rustig is.
        Smorgens om 7 uur of in de avond om 19.30

Dus over een paar uur ga ik frisse lucht happen bij de DekaMarkt .
        Mijn fisio belde net dat ze nu echt gaan sluiten

Commentaar

Ik werk momenteel niet, alleen wat klusjes op de computer voor de baas
          Ik slaap van 23.30 tot 6.00 en van 13.30 tot 15.30
          Ik verveel me de pleuris
          Hoogtepunt van de dag is wel een ritje naar het wijkgebouw met een vuilniszak vieze inco slips
          Of vandaag (sjonge jonge) naar de Mediamarkt voor een doosje batterijen. Verder zit ik thuis

Maar ik ben nog steeds fit en coronavrij. Je moet er wat voor overhebben

Commentaar

Sterkte frans
            Heb je geen hobby's
            K puzzel lees (luisterboek) of kleur of kijk tv

Verder nu steeds nadenken en overleg met thuiszorg, en huish hulp (blijven komen voor noodzakelijke)
            Vergt veel energie
            Ook met de extra klusjes als koken en was (omdat hulp korter komt)

Kom deur/tuin niet meer uit sinds week maar zo vol hoofd van alles dat ik me nog niet verveel

Sterkte frans
            en hoop je iets kan vinden waar je je dagen mee kan doorkomen

Commentaar

Ik had hobby's die me allemaal zijn afgepakt door MS. Klussen, autorijden, gitaar spelen... Gelukkig was er vandaag veel werk online dus dat is heerlijk.

Commentaar

heel moeilijk frans, veel sterkte en vooral kracht

Commentaar

Vrijwillig ging ik half maart in quarantaine.
                  Helaas ben in voor die tijd besmet geraakt
                  Dan komt een GGD arts in vol ornaat op huisbezoek.

Mensen neem dit virus serieus volg de aanwijzingen en wees niet boos op dingen die nu even niet kunnen door de isolatie.
                  Zorg voor jezelf en elkaar en zoek hulp op afstand als het nodig is.
                  Wie treurt omdat de zon is ondergegaan zal nooit de schoonheid van de sterren zien.

Commentaar

Och Marja, wat vervelend. Ik hoop voor je dat het niet al TE heftig voor je is of word. Ben je nog wel gewoon thuis?

In ieder geval heel veel sterkte en hoop dat je er weer snel bovenop komt
                    Laatst bewerkt door Zonnetje79; 26 maart 2020, 09:49.

Commentaar

Wat akelig voor je Marja. Hopelijk kun je gewoon thuis blijven. Je zegt dat je het voor 15 maart moet hebben opgelopen. Is ook bekend waar je waarschijnlijk besmet bent? Ik ben van 8 tot 15 maart in Oostenrijk geweest, gelukkig niet in Tirol maar toch. Vanaf thuiskomst op 15 maart in huis gebleven en alleen naar buiten voor de nodige boodschappen (met alle veiligheidsmaatregelen). Aankomende zondag zijn we 2 weken thuis en misschien krijg ik dan ietsje meer rust dat wij het geluk hebben geen besmetting te hebben opgelopen.

Ik wens jou heel veel sterkte en hoop dat je hoort bij de mensen die een lichte vorm van de ziekte hebben.

PS: jij bent nu de eerste van wie ik hoor dat hij/zij besmet is. In mijn omgeving heb ik gelukkig nog van niemand gehoord die ziek is.

Commentaar

Heel veel sterkte Marja!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door raimonnea Bekijk bericht
                          Yep, ben ook niet blij met die virus. Vooral als ik buiten ben probeer ik extra alert te zijn en iedere hoest die ik hoor, wegwezen .

Het probleem van die zorgen is natuurlijk de PPMS die ik heb en gebruik geen medicatie. Maar ook de griepprik in 2019 had ik niet genomen wegens negatieve bijwerkingen. Voelde me goed beroerd. Nu heb ik weer spijt dat ik die griepprik niet had genomen, misschien zou het helpen tegen de corona ook al is de prik niet gemaakt tegen de corona. Beter iets dan niks aangezien onze weerstand al slecht is.
                          Geen zorg, griepprik doet niets tegen Corona. Met wat mazzel tegen sommige griepvarianten.

Commentaar

Sterkte Marja.
                            www.antoinettekersten.nl

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Marja Bekijk bericht
                              Vrijwillig ging ik half maart in quarantaine.
                              Helaas ben in voor die tijd besmet geraakt
                              Dan komt een GGD arts in vol ornaat op huisbezoek.
                              Ben jij wel getest Marja? Ik zit nu bijna 2 weken met corona-klachten thuis en val vanwege Ocrevus in een risicogroep. Maar hier in Brabant wordt er sinds een ruime 2 weken alleen nog getest bij zorgmedewerkers en bij ziekenhuisopname.
                              Ik moet wel handelen alsof ik besmet ben. Ik vind het best vervelend dat ik niet zeker weet of ik het heb. Ik hoop dat ik tzt een antistoffenonderzoek kan krijgen.

Ik wens je veel beterschap en hoop dat je thuis kunt uitzieken. Wees lief voor jezelf, herstellen duurt lang...
                              Het maakt niet uit hoe langzaam je gaat - zolang je maar niet opgeeft.

Commentaar

Nessa meld je aan voor de app van het CWZ als je op afstand in de gaten gehouden wilt worden.
                                Wie treurt omdat de zon is ondergegaan zal nooit de schoonheid van de sterren zien.

Commentaar

Bezig...
                                X