twitter facebook MSweb op YouTube MSweb op Instagram msweb mskidsweb MS Vereniging

Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gestopt met roken, de sToppertjes deel 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

gestopt met roken, de sToppertjes deel 2

kijk hier word ik nou blij van, dit is het tweede topic wat geopend gaat worden over het stoppen met roken, dat betekent dus dat het goed gaat

dus we kunnen gewoon door gaan met stoppen
    ik denk altijd heel diep na
    voordat ik iets geweldig stoms ga zeggen

Commentaar

Commentaar

oei.......................

70,3 kg

Commentaar

gisteren 19 weken (133 dgn)

best wel lang

Commentaar

Nu aan het sjoepen en aan de pred en ik moet zeggen dat ik voor de eerste keer in lange tijd echt zin had in een peuk.... Niet gedaan en het gaat wel weer voorbij, maar moeilijke situaties blijven nou eenmaal een extra uitdaging.

Op 11 maanden gaan we natuurlijk niet meer terugvallen!
            Je moet roeien met de riemen die je hebt, maar welke kant je op vaart is aan jou!
            NienOnline.com

Commentaar

hé janine kussie voor jou

hier is er een partij stress in huis geweest waar je niet goed van word maar ik heb het doorstaan zonder weer te gaan roken (het mag een wonder heten)

Commentaar

kan me indenken dat het niet meevalt om een gedeelte van je vrijheid te moeten opgeven.

Toch knap dat je er van af gebleven bent.

Commentaar

vanmorgen 69,9 kg

4 ons minder.

Zou het een beetje stoppen na mijn stoppen

Commentaar

ben je weer stiekem gaan paffen omdat je nu ineens afvalt ?

pas op hoor want Big Brother (little smurf) is watching you

Commentaar

eg ni schat.
                      kzou ni durve

nee ik probeer wat minder te eten.

Commentaar

vandaag 70,4

een nieuw record.

Commentaar

180 dagen gestopt. Wel handig nu ik in het ziekenhuis lig, want daar mag je toch niet roken. Heb ik daar in ieder geval geen last van afkickverschijnselen .

Alhoewel ik me wel steeds vaker afvraag waar ik het voor doe...

Ik leef toch maar 1 keer??

Commentaar

Hier nog een ex-roker sinds kort. Ik ben twee weken geleden gestopt m.b.v. het Allen Carr boek ' stoppen met roken'.

Nog wel de allereerste editie die ik toevallig ergens tegen kwam. Ik heb het boek doorgelezen en vond zijn redenering zo plausibel, dat ik direct gestopt ben, toen ik het boek uit had.

Ik zit momenteel al enige tijd thuis wegens een Ozo, maar heb nog wat andere zware stress toestanden, die ik hier verder niet wil toelichten.

A.Carr zegt dat juist de grootste stress situatie een goed moment is om te stoppen. Als je het dan kunt handelen, dan is daarna alles eenvoudiger.

Ondanks dat mijn lief nog steeds rookt, heb ik er geen moeite mee. Zelfs niet met rokers in mijn buurt.

Nu maar hopen dat ik dit gevoel kan blijven vasthouden en nooit meer een sigaret opsteek (na 30 jaar gerookt te hebben).
                            My brain: on the left side there is nothing right and on the right side there is nothing left

Commentaar

ik heb dat boek van A.Carr nooit gelezen maar ik ben toevallig ook in een stress periode gestopt en ik merk nu (ik ben inmiddels 7 maanden rookvrij) dat het echt heeft gewerkt.

ik denk dus dat hij helemaal gelijk heeft want ik heb onlangs weer een flinke stress periode meegemaakt en ik ben niet als een debiel naar de pomp geraced om een pakkie peuken te kopen wat ik normaal wel deed in stress periode's !

Ik leef toch maar 1 keer??
                              ik weet het lieverd maar doodgaan aan dicht geslibte aderen, hartproblemen of aan K..... door het roken lijkt me ook niks

en je bent al zover gekomen.
                              en als er iemand veel stress overleefd zonder roken dan ben jij het wel

Commentaar

Bezig...
                              X