Een goede woensdag morgen!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Goedemorgen allemaal deel 67
Collapse
X
-
-
Goedemorgen,
we lijken hier een redelijk droge middag te krijgen, dus gaan we een rondje fietsen. Verder eten we héél veel groente; ik blijk echt te grof ingekocht te hebben eind vorige week.
Interessanter wordt het niet
Een fijne dag!Laatst bewerkt door Sara; 29 april 2020, 09:11.Op twitter: https://twitter.com/Patient2punt0
Commentaar
-
Goedemorgen,
Ben vanochtend naar de prikpost gelopen. Staat er een rij van 10 personen (en vooral niet met 1,5 meter er steeds tussen!), dus ben ik omgedraaid, probeer ik morgen nog een keer.
Dacht ik verstandig te zijn en niet meteen dinsdag te gaan, want dan komen de mensen die 's maandags niet konden ivm Koningsdag, maar er waren er meer die zo dachten.
Jammer, de vorige keer ging de enige net weg. Nou ja, wel lekker wat beweging gehad ... en dat kon helemaal geen kwaad merkte ik
Hier gaat het vanmiddag flink regenen is de verwachting, zie ik.Laatst bewerkt door Tevy; 29 april 2020, 09:22.Groetjes, Tevy
Always look on the bright side of life
Commentaar
-
Goedemorgen,
Hier is het dan weer bewolkt en fris met zo nu en dan wat motregen. Tot zover het weerbericht voor A'dam
Oorspronkelijk geplaatst door D-Cheryl Bekijk berichtNiet van de auto's dus, maar al die vogels konden mijn hersenen dus ook niet aan. Maar het was op een zekere manier minder erg: alsof het minder hard en bedreigend was.. Ik dacht dat je met "Ik kon het niet verwerken" bedoelde dat het zoveel verschillende vogels waren dat je niet goed kon horen wat voor vogels het dan waren. Wel weer prettig dat het in ieder geval dan minder erg was voor je dan de langs razende auto's
.
Oorspronkelijk geplaatst door Tevy Bekijk berichtBen vanochtend naar de prikpost gelopen. Staat er een rij van 10 personen (en vooral niet met 1,5 meter er steeds tussen!), dus ben ik omgedraaid, probeer ik morgen nog een keer.). Het wordt sowieso overal een beetje drukker helaas las ik. Wat Klick schrijft is overigens ook mijn ervaring: dat de prikpoli laat op de dag vaak wat rustiger is (normaal gesproken).
Laatst bewerkt door Marina; 29 april 2020, 11:30.
Commentaar
-
Goedemorgen,
gisteren een koel, winderig maar droog rondje kunnen fietsen. Het was ook fijn rustig onderweg!
Vandaag binnenklussen, een beetje voor mezelf en een beetje voor MSweb.
Een fijne dag, hou vol!Op twitter: https://twitter.com/Patient2punt0
Commentaar
-
-
Goedemorgen,
Net inderdaad bij de prikpost geweest. Toen ik de prikdame complimenteerde dat ze al zo op tijd was begonnen, vertelde ze dat ze rekening hield met de flinke stroom patiënten gezien het weinige aantal prikposten dat open is.
Het was nu niet zozeer buiten druk, maar het liep binnen aardig vol; gelukkig was ik op tijd.Groetjes, Tevy
Always look on the bright side of life
Commentaar
-
Goedemiddag,
!
Hoorde vanmiddag van m'n fysiotherapeut dat er wel een begin van beweging begint te komen in het weer opstarten van fysio. Hopelijk zal dat z.s.m. gebeuren.
Vandaag weer Zoom-percussie, deze keer met kopjes, glazen en theelepeltjes
Een fijne/productieve dag nog iedereen!Laatst bewerkt door Marina; 30 april 2020, 16:14.
Commentaar
-
Goedemorgen,
boodschappen tussen de buien door. Er moet echt wel het een en ander in huis komen nu.
Vanavond online leesclubbijeenkomst. Daarvoor hoef ik de deur dus niet uit.
Een fijne dag!Op twitter: https://twitter.com/Patient2punt0
Commentaar
Commentaar