twitter facebook MSweb op YouTube MSweb op Instagram msweb mskidsweb MS Vereniging

Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedemorgen allemaal deel 67

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Goedemorgen,

zingen jullie nog mee op deze Woningsdag, of AlexAndersdag (veel mooier, bedacht door een luisteraar van de Taalstaat)?

Voor mezelf vind ik het niet zo'n goed idee .

Wel vanmiddag een online borrel . Daar kunnen we weer even op teren.

Een mooie dag!
    Op twitter: https://twitter.com/Patient2punt0

Commentaar

Goedemorgen iedereen,

Klick opvallend hoe je lijf zo direct reageert op zon/ afwezigheid van zon en kou. Gelukkig is er tenminste voor vandaag veel beter weer voorspeld. Ik hoop althans dat je vandaag nog van de kunt genieten!

Sara vind het voor mezelf ook niet zo'n tof idee om mee te zingen, nog daar gelaten dat ik enkel de eerste 2 regels van het volkslied ken .

Zo maar eens kijken wat er te vinden is aan online vieringen..

Fijne Koningsdag allemaal!

Commentaar

Marina ja dat is idd heel opvallend en het is niet zo dat het alleen het psychologisch effect is van het zonnetje zien en dat alles er dan beter uit ziet. Want ik voel het zelfs met de gordijnen dicht als ik het weerbericht niet heb gezien. Warmte hoeft niet, het is de blauwe lucht. Dus vrieskou maar blauw is ook dikke prima.

Commentaar

Dan zou ik denken dat het iets met de luchtvochtigheid te maken heeft Klick of denk je van niet?

Commentaar

ja dat denk ik, of iets met luchtdruk of een combinatie.
            Het is iig lekker om te voelen dat er nog vooruitgang in zit, het is na iedere winter weer afwachten.. en de herfst valt altijd heel zwaar omdat het dan andersom is, maar als de opleving komt en ik net dat stukje meer kan voelt zo als een cadeautje. Ik kan nog niet veel en vergeleken met vroeger stelt het niks voor, maar ik ben er blij mee!

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Marina Bekijk bericht
              Ja mooi om te zien inderdaad hoe de vogels nu meer de ruimte krijgen!
              Nouja, dat dus!

Om bij mijn ouders te komen, moet ik een paar kilometer over het fietspad langs de verbindingsweg met Duitsland. Een hele drukke weg, ik raak daar altijd overprikkeld van het geraas van de auto's. Maar gisterochtend...! De vogels zaten aan alle kanten te tjilpen, alle toonsoorten en melodieën vloeiden door elkaar heen!

Ik kon het absoluut niet verwerken, dus vraag me maar niet wat ik gehoord heb, maar ik vond het wel heel, heel bijzonder.

'Cuz they can // call me crazy if I fail // All the chance that I need // Is one-in-a-million // And they can call me brilliant // If I succeed

Commentaar

Goedemorgen.

,,.Groeten Klooriaantje

AJAX*** Landskampioen2010<>2011<>2012< >2013<>2014<>2018<>2019

Commentaar

Een goede dinsdag morgen
                  in Arnhem was Loesje

Commentaar

Goedemorgen!
                    Zomaar een grijze dag. Hopelijk helpt de regen vandaag een klein beetje aan het aanvullen van het grondwater. Het is ook hier bar en boos droog, al wéken.

Een fijne (binnen)dag!
                    Op twitter: https://twitter.com/Patient2punt0

Commentaar

goedemorgen allemaal
                      ja idd hoewel ik er last van heb, fysiek last van, gun ik het de natuur van harte!
                      laat het maar goed regenen!

Commentaar

Goedemorgen,

Klick kan het me goed voorstellen dat het als een cadeautje voelt als je weer zo een "opleving" ervaart na zo'n grauwe (herfst)periode. Fijn dat je toch wel nog steeds vooruitgang merkt!

Oorspronkelijk geplaatst door D-Cheryl Bekijk bericht
                        Om bij mijn ouders te komen, moet ik een paar kilometer over het fietspad langs de verbindingsweg met Duitsland. Een hele drukke weg, ik raak daar altijd overprikkeld van het geraas van de auto's. Maar gisterochtend...! De vogels zaten aan alle kanten te tjilpen, alle toonsoorten en melodieën vloeiden door elkaar heen!

Ik kon het absoluut niet verwerken, dus vraag me maar niet wat ik gehoord heb, maar ik vond het wel heel, heel bijzonder.
                        Wat een mooie, bijzondere ervaring lijkt me dat inderdaad!! En heerlijk dat je geen last had nu van overprikkeling door de langsrazende auto's!

Vandaag weeral een dagje binnen blijven. Ga m'n oude hobby van foto- en beeldbewerking maar weer eens oppakken, altijd wel goed voor een paar uurtjes plezier .

Prettige dag iedereen!
                        Laatst bewerkt door Marina; 28 april 2020, 10:50.

Commentaar

Gisteren lekker genoten van het zonnetje. Hoewel ik niet goed tegen de warmte kan was het toch een fijne dag. Vandaag weer wat grauwer en dat merk ik meteen aan mijn humeur.

Commentaar

Femke_de_Groot
                            Deelnemer
                            Femke_de_Groot hoe merk je dat? voel jeje beter met dit weer en ben je dus blijer of werkt het zo niet?

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Marina Bekijk bericht
                              Wat een mooie, bijzondere ervaring lijkt me dat inderdaad!! En heerlijk dat je geen last had nu van overprikkeling door de langsrazende auto's!
                              Niet van de auto's dus, maar al die vogels konden mijn hersenen dus ook niet aan. Maar het was op een zekere manier minder erg: alsof het minder hard en bedreigend was.

'Cuz they can // call me crazy if I fail // All the chance that I need // Is one-in-a-million // And they can call me brilliant // If I succeed

Commentaar

Goedemorgen.

Houd vol ondanks het sombere weer.
                                ,,.Groeten Klooriaantje

AJAX*** Landskampioen2010<>2011<>2012< >2013<>2014<>2018<>2019

Commentaar

Bezig...
                                X