Een goede vrijdag morgen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Goedemorgen allemaal deel 67
Collapse
X
-
-
Goedemorgen weer,
Gisteren voor het eerst na 17 dagen thuisisolatie weer een stukje kunnen fietsen.. heerlijk!! Wel een paar keer over alternatieve, rustigere (om)wegen moeten rijden want het is wel drukker geworden hier in de omgeving de afgelopen tijd merkte ik.
Vandaag maar weer binnen blijven en thuisfysio, wasje doen e.d.
(maar dan op afstand)?
Fijne dag iedereen!Laatst bewerkt door Marina; 24 april 2020, 12:09.
Commentaar
-
Goede Morgen.
Houd Vol.
Oorspronkelijk geplaatst door Marina Bekijk bericht
,,.Groeten Klooriaantje
AJAX*** Landskampioen2010<>2011<>2012< >2013<>2014<>2018<>2019
Commentaar
-
-
Goedemorgen!
Weekend, dus serieus binnen blijven. Gelukkig verslonst het huis alweer een beetje
Een fijne dag!Op twitter: https://twitter.com/Patient2punt0
Commentaar
-
Goedemorgen,
Vandaag gelukkig een keertje bewolkt.
Oorspronkelijk geplaatst door klooriaantje Bekijk berichtIk hou het wel vol hoor en ik doe zo af en toe even Raam zwaaien of via het Balkon even pratenFijn dat dat kan via je balkon!
Oorspronkelijk geplaatst door Sara Bekijk berichtGelukkig verslonst het huis alweer een beetje
Commentaar
-
Wat leuk, al die vogelavonturen! Mooi hè, hoe ze zich nou ook veel meer laten zien.
Ik ga dadelijk even fietsen, zwaaien naar mijn ouders.
Maar vanmiddag zal het idd wel weer druk worden overal met dit weer.'Cuz they can // call me crazy if I fail // All the chance that I need // Is one-in-a-million // And they can call me brilliant // If I succeed
Commentaar
-
Goedemorgen,
even voor de drukte uit een rondje gefietst. Best wat vogels gezien, en ongeveer net zo veel vogelaars. Gelukkig niet te veel om afstand te houden.
Nu een boterham met aardbeien en een kop koffie. Dan zien we wel verder.
Een fijne dag!Op twitter: https://twitter.com/Patient2punt0
Commentaar
-
Goeiemorgen,
De verveling begint hier nu toch wel toe te slaan. Heb weinig energie de laatste dagen om iets anders te doen dan lezen, internetten of tv/film kijken. Normaal zou ik nu o.a. lekker aan het 'tuinieren' zijn op het balkon maar de energie om plantjes te planten ontbreekt (en daarbij staat het bezoeken van een druk tuincentrum me nu ook extra tegen).
Commentaar
-
Commentaar