twitter facebook MSweb op YouTube MSweb op Instagram msweb mskidsweb MS Vereniging

Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedemorgen allemaal deel 67

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Een goede vrijdag morgen
    in Arnhem was Loesje

Commentaar

Goedemorgen weer,

Gisteren voor het eerst na 17 dagen thuisisolatie weer een stukje kunnen fietsen.. heerlijk !! Wel een paar keer over alternatieve, rustigere (om)wegen moeten rijden want het is wel drukker geworden hier in de omgeving de afgelopen tijd merkte ik.

Vandaag maar weer binnen blijven en thuisfysio, wasje doen e.d.

klooriaantje hou je het zelf ook nog een beetje vol ? Doe je nog KBDB (maar dan op afstand)?

Fijne dag iedereen!
      Laatst bewerkt door Marina; 24 april 2020, 12:09.

Commentaar

Goede Morgen.

Houd Vol.

Oorspronkelijk geplaatst door Marina Bekijk bericht
        klooriaantje hou je het zelf ook nog een beetje vol ? Doe je nog KBDB (maar dan op afstand
        Ik hou het wel vol hoor en ik doe zo af en toe even Raam zwaaien of via het Balkon even praten

,,.Groeten Klooriaantje

AJAX*** Landskampioen2010<>2011<>2012< >2013<>2014<>2018<>2019

Commentaar

Goedemorgen!

Vandaag maar weer eens verder met de badkamer.

Groetjes, Tevy

Always look on the bright side of life

Commentaar

Een goede zaterdagmorgen.
            in Arnhem was Loesje

Commentaar

Goedemorgen!

Weekend, dus serieus binnen blijven. Gelukkig verslonst het huis alweer een beetje

Een fijne dag!
              Op twitter: https://twitter.com/Patient2punt0

Commentaar

Goedemorgen,

Vandaag gelukkig een keertje bewolkt .

Oorspronkelijk geplaatst door klooriaantje Bekijk bericht
                Ik hou het wel vol hoor en ik doe zo af en toe even Raam zwaaien of via het Balkon even praten
                Fijn dat dat kan via je balkon!

Oorspronkelijk geplaatst door Sara Bekijk bericht
                Gelukkig verslonst het huis alweer een beetje

Commentaar

Goedemorgen.

Houd vol
                  ,,.Groeten Klooriaantje

Commentaar

Wat leuk, al die vogelavonturen! Mooi hè, hoe ze zich nou ook veel meer laten zien.

Ik ga dadelijk even fietsen, zwaaien naar mijn ouders.
                    Maar vanmiddag zal het idd wel weer druk worden overal met dit weer.
                    'Cuz they can // call me crazy if I fail // All the chance that I need // Is one-in-a-million // And they can call me brilliant // If I succeed

Commentaar

goedemorgen allemaal
                      hier is het even wat minder mijn lijf heeft een klap terug gekregen door dit weer..
                      alsof alles 3x zoveel moeite kost, maar het doet me goed te weten wat zon ☀️ voor mijn lijf doet

Commentaar

Goedemorgen,

even voor de drukte uit een rondje gefietst. Best wat vogels gezien, en ongeveer net zo veel vogelaars . Gelukkig niet te veel om afstand te houden.

Nu een boterham met aardbeien en een kop koffie. Dan zien we wel verder.

Klick, begrijp ik goed dat je mét zonneschijn beter gaat? Dan zou het hier in ieder geval een mooie dag voor je zijn. Sterkte!

Een fijne dag!
                        Op twitter: https://twitter.com/Patient2punt0

Commentaar

Goeiemorgen,

De verveling begint hier nu toch wel toe te slaan. Heb weinig energie de laatste dagen om iets anders te doen dan lezen, internetten of tv/film kijken. Normaal zou ik nu o.a. lekker aan het 'tuinieren' zijn op het balkon maar de energie om plantjes te planten ontbreekt (en daarbij staat het bezoeken van een druk tuincentrum me nu ook extra tegen).

D-Cheryl Ja mooi om te zien inderdaad hoe de vogels nu meer de ruimte krijgen!

Klick bedoel je nu dat je lichaam door de zon een klap heeft gekregen of juist door het wat mindere weer gisteren?

Commentaar

Marina Sara gister was het opeens koud en bewolkt, dan gaat het met mijn lijf ook direct een stuk minder. Ik krijg vrij letterlijk energie van de zon. Nu is het idd wel iets beter, maar het voelt nog steeds als een stap terug.

Commentaar

Goedemorgen.

Fijne Konings "Wonings"Dag.

Houd Vol Blijf in je Kot
                              ,,.Groeten Klooriaantje

Commentaar

Een goede maandag morgen
                                in Arnhem was Loesje

Commentaar

Bezig...
                                X