twitter facebook MSweb op YouTube MSweb op Instagram msweb mskidsweb MS Vereniging

Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Goedemorgen allemaal deel 67

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Een goede dinsdag morgen
    in Arnhem was Loesje

Commentaar

Goedemorgen.

Houd vol

Fijne Woensdag allemaal.
      ,,.Groeten Klooriaantje

AJAX*** Landskampioen2010<>2011<>2012< >2013<>2014<>2018<>2019

Commentaar

Goede zonnige morgen!

Vandaag met de enige vriendin die ik 'zie', deze periode - en alleen maar buiten en op afstand - een stukje fietsen en vogels kijken.

Een nieuw vogeltje is een hoogtepunt, zeker nu! Gisteren zag ik m'n eerste boomkruiper ooit. Gewoon in het dorp. https://www.vogelbescherming.nl/ontd...el/boomkruiper

Hou je taai, allemaal!
        Op twitter: https://twitter.com/Patient2punt0

Commentaar

Een goede woensdag morgen!
          in Arnhem was Loesje

Commentaar

Iedere avond neem ik me voor om jullie morgenochtend ook een goedemorgen te wensen, maar het schiet er altijd bij in. Dus maar weer eens een goedenavond van mij.

Wat een mooi vogeltje Sara, wat goed dat je dat ziet! Ik ben al blij als ik de straat goed in de gaten houdt en niet tegen auto's/andere fietsen/stoepranden/lantaarnpalen aanrijd als ik op de fiets zit.
            'Cuz they can // call me crazy if I fail // All the chance that I need // Is one-in-a-million // And they can call me brilliant // If I succeed

Commentaar

Goedemorgen.

Houd vol

Fijne Donderdag.
              ,,.Groeten Klooriaantje

Commentaar

Goedemorgen, het wordt weer een dagje. Geniet er van!

Commentaar

Goedemorgen,

heerlijk geslapen na een dag met een paar uurtjes buiten, met wéér een nieuwe vogel, de best zeldzame rosse stekelstaart.

D-Cheryl , die boomkruiper zag ik toen ik door het dorp liep. Op de fiets moet ik ook naar andere dingen kijken . Gisteren trouwens met m'n kop tegen een dikke overhangende tak geknald omdat ik naar m'n voeten moest kijken . Best gevaarlijk, dat buiten

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door D-Cheryl Bekijk bericht
                    Iedere avond neem ik me voor om jullie morgenochtend ook een goedemorgen te wensen, maar het schiet er altijd bij in. Dus maar weer eens een goedenavond van mij.
                    Heb ik ook vaak, dat 'erbij in schieten'

Maar nu niet, dus: goedemorgen!
                    Groetjes, Tevy

Always look on the bright side of life

Commentaar

goedemorgen allemaal

heerlijk geslapen na een dag met een paar uurtjes buiten, met wéér een nieuwe vogel, de best zeldzame rosse stekelstaart.
                      deze heb ik opgezocht want voor mij is een vogel een vogel.. en deze eend heb ik laatst ook gezien.. ik noemde het een mooie eend een paartje mooie eend
                      ik kijk en luister graag naar vogels, alleen heb er geen verstand van

Commentaar

Een goede donderdag morgen!
                        in Arnhem was Loesje

Commentaar

Oorspronkelijk geplaatst door Klick Bekijk bericht
                          goedemorgen allemaal

deze heb ik opgezocht want voor mij is een vogel een vogel.. en deze eend heb ik laatst ook gezien.. ik noemde het een mooie eend een paartje mooie eend
                          ik kijk en luister graag naar vogels, alleen heb er geen verstand van
                          o nee ik heb me vergist het was een kuifeend ik heb foto’s erbij gezocht die is vast niet zo zeldzaam..

ik vind hem wel net zo mooi

Commentaar

Good mafternoon (zoals een brunch maar dan anders ),

Leuk al die (zeldzame) vogels en eenden die jullie gezien hebben . Had van de rosse stekelstaart zelfs nog nooit gehoord, laat staan gezien.. . Ook de kuifeend met dat grappige 'plukje' heb ik nog maar weinig gezien, terwijl er hier in de (wijde) omgeving diverse (water)vogelrijke gebieden zijn.
                            Hoop er binnenkort ook weer een paar te kunnen zien tijdens een fietstochtje, hoewel als ik hier uit het raam kijk mag ik ook niet klagen: eenden en nijlganzen met jongen, meeuwen, meerkoeten, zwanen, futen en aalscholvers komen hier regelmatig op bezoek in de vaart .

Nog een fijne wolkenloze dag gewenst!
                            Laatst bewerkt door Marina; 23 april 2020, 11:47.

Commentaar

Goedemorgen

Houd Vol.
                              ,,.Groeten Klooriaantje

Commentaar

Goedemorgen,

Klick , kuifeenden zijn ook hartstikke mooi, net als alle watervogels die Marina noemt. Groot voordeel van watervogels is ook nog es dat ze zichtbaar blijven in de zomer, als de bosvogeltjes zich verschuilen in het bladerdek.

Anyway... vandaag 'gewoon' boodschappen doen en een wasje.

Een fijne dag allemaal!

Commentaar

Bezig...
                                X